Yanı dışarıya çıktık resmen pistim öyle bi hava var. Dereceyede baktım 30 derece. Urfada yaşıyorum bu arada buranın havasını bilenler vardır. Neyse kızıma da dizine kadar gelen bir şort etek ve tişört giydirdim. Akşamları serin olur diye yanına ona göre kıyafetde almsm tabi. Bi kadın bizi gördü yazık bu çocuğa hasta edeceksin böyle dedi. Teyzecim hava çok sıcak baksana dedim olsun o çocuk dedi. Yanı ebet bende hava serin olunca dikkat ediyorum ama sizcede bu derecede 0 rüzgar falan da yok yani yinede haklı mi teyze. Kendide kızımdan biraz büyük kızına kadife elbise ve bayağı kalın bi külotlu çorap giydrmisti. Anlamadım tezatlik hangimizde 🤷♀️ kızım 1 bucuk yaşında bu arada