Balkupum2505 elcn4139 hiç corapla yatirmadim geçen gece dalginligima gelmis cikarmadan uyutmusum gece sürekli uyaniyo meger coraptanmis 😀 cikardim rahat uyudu sanirim corapsiz alisti
1ana_2evlat Tabii ki, ayakta çorap nasıl rahat uyur ki biri hele ki bebek?? Kan dolaşımı için doktorlarda bunu öneriyor. Üstelik kışın hava soğuksa ev sicak olmali bebekler lahana gibi giydirilmemeli..
Evrim1906 elcn4139 kesinlikle çıkarsın canım tüm sinirler damarlar ayaklardan geçiyor merak etme yatağın içinde üşümez ben hep çıkardım gece hatta gündüz uykusunda bile çıkarıyorum
Balarisi_melisEla elcn4139 kaç gündür aklimda olan soru,ya üşürse diye hep aklimda yazlik kisa çorap giydiriyorum🤔
gocebebirbayan elcn4139 evet çıkarıyorum. Kan dolaşımı rahat olur ve rahat eder uyurken yorgunluğunu atar. Doğduğunda patikli giydiriyordum. Ne zmaan ki zubunu bıraktık , çoraplarını çıkarırım
izmir3535 elcn4139 kendi ciakrtiyor 8 aylik😊 uyku tlumuny biraz buyuk almaitim pacasini kivirmiyorum boylece ayaklarida usumuo
Mutlulugunadi_bahar elcn4139 3 aylık bebeğim ben hep çorap giydiriyorum… buna rağmen ayakları buz gibi. Hiç ısınmıyor. Doğmadan önce giydirmem diyordum ama öyle olmuyormuş