elcn4139 kızim 4 aylık gece yatarken coraplarini cikarmalimiyim. odasinda isıtici var aslinda butu. gece calisiyor. ama ayakları genede üşür diye cikartmiyorum . cikarmaliyım acaba kararsiz kaldim.
Zey-yus50 elcn4139 çıkarmalısınız ben çıkartıyorum hem çorapsız uyumak sünnet hemde kan dolaşımı açısından çıkması daha doğru bir yerde okumuştum zeka gelişimine bile faydalıymış
Sadekahvem elcn4139 belli bir aya kadar ayakları hep soğuk olurmuş diye okumuştum bebeğin üşüdugunu ensesinden anlayabilirsinz ☺️. Bende hep çıkarıyorum.
Balkizlarim elcn4139 3 aylıkken başladım şuan 22 aylık olucak 7 gün sonra hep yatarken 3 kızımın da çıkar diğerleri büyük🌼 Yok çalışmıyor oda sıcak zaten 🌟
Zey-yus50 elcn4139 şuan altı aylık ama kırkından sonra hep çıkardım kırkına kadarda zaten ayaklı picama tulum o şekilde giydirdim büyük oğlum iki yaşında oda aynı şekilde hep çıkardım
Nrhytymnl elcn4139 ay ben kendim rahat edemiyorum ki çorapla cocugunki ayağında bırakayım:) zaten koca gün ayağında kalıyor çoraplar gece çıkarın rahatlasın birde sürekli durduğu için bilek kısmındaki lastikler sıkabilir
Yasemin38 elcn4139 üstünü iyi örtersen bişey olmaz çıkar canım. Sıcacık oluyor çorapsız ayakları🥰 gün içerisinde çoraplı oldukları için gece rahatlar