Merhaba arkadaşlar dün doktora gittik oğlumun çok ıkındığını ve huzursuz olduğunu söyledim doktor muayaneden sonra gazının çok olduğunu söyledi biogaia yazdı eğer etki etmezse metsil kullan dedi .Kullanan arkadaşlar memnun kaldınız mı etki etti mi ??