EmirAsaf44 Aranızda bu çayı kullanan oldu mu acaba sütünüz arttı mı bide ne sıklıkla tüketilmesi gerekiyor kullanan varsa bilgilendirebilir mi
Brsnysr EmirAsaf44 ben içiyordum emzirirken günde 2-3fincan ılık ılık hamdolsun iyi geldi bana beraberinde dut kurusu ve hurma da yiyordum