melasya benim oğlumda sofrada ellellerını agzına sokar oğurerek dıkkat cekmek ısterdı arada yıne yapıyor , dıkkat cekmek ıcın yaptgı baska dawranıslarda oluyor. Kıpır kıpır durmuyor. yemek yemeyı sewmıyor secıyor. Bazen cızgıfılmle yedırdgım oluyor. Doktora goturdum yemıyosa zorlamayın. Zorlayıp Tıksındrmeyın ac kalsın onune sureklı koyun yıyecektır dedı. Bnde ac kalıyo oyle dedım. Kalsın bısey olmaz dedı. Hep kıyamıyodum. Bazı ogunlerınonune koyuyorum yerse yıyo yemezse zorlamayıp kaldırıyorum. Snra acıktım dıe dolabın kapagını acmaya basladı. Uc yasındayız bu arada. Bazen acıkmasını beklıyorum. Bazendr beslenemedgnı dusundugumde ben yedırıyorum 😇