2 hafta bacak boyu ve karın çevresi geriliğiyle doğdu kızım. 46 cm 2440 gram. Şuan 2 ay 7 günlük 5650 gram 55. 5 cm boyu var gövdesi toparladı fakat bugün doktorumuz üst bölgesine göre bacaklarının kısa olduğunu universtise hastanesine gitmemiz gerektiğini söyledi böyle birşey yaşayan ya da bilgisi olan var mı acaba?