balannesiii Rabbim sabrını versin.
Lakin ecel birdir değişmez. Bir anne zaten tedbirlidir suan herkes tedirginlik hissedecek böyle söylemesek daha güzel olur diye düşünüyorum.
Evlat acısı imtihanin en büyüğüdür su hayatta lakin Rabbimin imtihaninda da bir hayr vardir belki ilerde o cok kötü bir evlat olacaktı annesi keske doğurmasaydim dicekti...
Ama şuan cennette bir yavrusu var kıyamet günü onlara sefaat edecek Mevla her kuluna da nasip etmez..