Ya bebegımın burnunda asırı tıkanık gibi hırıltı var nasıl geçirebilirim bunu ama burnunda pislik yok tıkanık gibi korkutuyor da geceleri burnunu temızlıyorum fizyolojik suyla ama geçmiyor bişey yokda zaten tıkanacak diye çok korkuyorum doktora gittik sadece damla verdi bebeğim 4 aylık henuz