Benim bebeğimin doğuştan ishal problemi vardı 6 gün hastanede yattık araştırıldı bir sorun bulunmadı kontrol e gittik vs zamanla azaldı şükürler olsun ki şimdi 3bucuk ayligiz düzeldi sayılır . Tabi ben diyetteyim gaz ve ishal yapabilecek bir şey tüketmiyorum. Probiyotik damla falan onermediler hiç kendim almak istiyorum bir zararı olur mu acaba olmaz diye düşünüyorum ama neden onermediler acaba bilmiyorum . Biogaia damla yi okudum yorumlarda hep. Sizler neden kullanıyorsunuz ve yarar gördünüz mü acaba?