cansuakyz 4 aylık olduk neredeyse ama ne arabasını ne puseti ne kangıru nee dışarıda gezmeyi sevdi çıkarmaya çalışıyoruz beş on dk sonra sıkılıp ağlıyor kucağa durunca susuyor. Dışarıda babasıyla yek çıkarken bazen görüyorum ağlasa da duruyorlar bizimkinde öyle şans yok çok üzülüyorum çıkarmak istiyorum hep ama ağlıyor on on beş dk sonra nasıl alıştırabilirim 😞 çok uysal bebek ama böyle olunca ne yapacağımı şaşırdım
Cancansmom cansuakyz çoğu bebek sevmez orda yatmayı, bir kanguru alın biraz etrafı izlesin önünüzde siz yürürken,zaten sonra uykusu gelir koyarsınız pusete, 10 aylığa kadar bu şekilde idare ettik biz.
Cancansmom cansuakyz en son ne zaman koymayı denedin? Bir ayda huyları değişiyor. Bizimki 3 aylığa kadar koydurmadı kendini.
cansuakyz Cancansmom 2 3 kere denedik pek sevmedi yada kanguru büyük geldi değiştirip yenisini alacağız sanırım
RozRoni Bir süre sonra geçer merak etmeyin benim oğlum da 5 aya kadar asla arabasında durmadı hep kucakta ya da kangurudaydı . Şimdi seviyor artık etrafı gözlemlemeye dolardaki kalabalığı seyretmeye takip etmeye başlayınca daha çok seviyorlar dışarda dolanmayı kısa zamanda biter :)
cansuakyz RozRoni 1 ayımız daha vat desenize. Etrafa çok meraklı sürekli keşfetmek istiyor inşallah dediğiniz gibi olur çok uysal bebek onda sıkıntı yok ama araba oldu mu ağlıyor normal arabayı seviyor onda sıkıntımız yok çok şükrü 4 saat yolculuk yaptığı okdu
Merve87 cansuakyz ilk günlerimiz aklıma geldi 2-3 aylıktı korona yasakları haftasonu kalkmıştı biz bizim çocuğu alıp dışarı çıktık araba ile sahile indik arabasına bindirdik 15 dk falan sürdü sahil turumuz kıyamet koptu kucağıma aldım kucağımda uyuyakaldı tamam dedim biz dedim bu 3-4 yaşına gelene kadar sokağa falan çıkamayız bittik sonra alıştı 6 aydan sonra hergun çıkartmaya başladım şimdi 14 aylık kendi gösteriyor kapıyı sokak çocuğu oldu da şimdi de geçecek bugünler merak etmeyin dışarıdaki sesler ona şuanda çok yabancı geliyor korkuyor ne olduğunu anlayamıyor ondan huzursuzluğu ama sonra daha kolay olacak biraz sabır gerekiyor..