Merhaba, kızım 3.5 aylık. İlk doğduğında da meme reddi yaşadık. 1. 5 aydır gayet iyiydi. Öyle dakikalarca emmedi ama itmedi de. Şimdi 2 gündür tekrar başa sardık. Resmen oturup ağlıyorum. 4 saat kadar aç kaldı bugün. Uyurken aldım emzirdim, farkettim tekrar itti beni. Napayım ne edeyim fikir verin nolur