Leylaa_ 2 gündür ishalim karnım çok agriyor bagirsaklarimdan ses geliyor midemi üşüttüm galiba kızıma geçmesinden korkuyorum emziriyorum gecer mi acaba akşama kadar tuvalete gitme sayımda artış olursa doktora gideceğim
Browni_61 Leylaa_ karin sancısı geciyo galiba.Bende bi kere oyle olmsutmk karnim felaket sancilaniyodu ben düzelene kadar bebegimde hep huysuzdu bnle beraber oda duzlemsti.Yani sütünzden agri gecr hastalik gecmez yani ishal gecmz ona.
Mlke301020 Leylaa_ kızınıza geçeceğini düşünmüyorum bağırsakla ilgili sonuçta ama sütünüzü belki etkileyebilir sıvı kaynından dolayı sıvı tüketmeye çakışın sizin içinde iyi olur
pandemibebegi Leylaa_ Viral birşeyse temasla geçer ama bağırsaklardan kaynaklıyea geçmez diye düşünüyorum.
Browni_61 Leylaa_ Valal cnm sütten geciyo ağrı emzirenlere faln genlde üşütme derler ya bu yuzdn işte senin agrin bebgine geciyo.Benm yaşadım yani
serebro Leylaa_ sütünden gecmez de el hijyenine ekstra dikkat etmek lazım böyle durumda gecerse öyle geçebilir
30undabiranne Leylaa_ ay bilmem tesadüfmü ne zaman ishal olsam oğlumda ishal ne zaman kabız olsam oğlumda aynı bilemedim bende
Leylaa_ 30undabiranne Ayy öyle mi kızım henüz yapmadı bazen 2 güne 1 yapıyor anne sütü aldığı icin bende merak ediyorum
ENA Ishalin ben büyük sebebi akut bağırsak enfeksiyonudur, eğer bu sebepli bir ishalse gecebilir kuzum.