Ulkugokturk51 kendisini çok iyi hissettiğini söylüyor. Zaten o anlık sadece kötü oldum dedi. Hastanede de iyiydim diyordu hep. Annemde hep en kötüyü düşünüp ameliyat korkusu yaşadı. Ona da söyledim sana da söylüyorum canım olumsuz cümleler kurmayın. Ağzımızdan çıkan her cümle her an gerçekleşebilecek durumda. Kimi buna evrenin cevabı der ben dua saatine denk geliyor diyorum. Olumlu düşün oğlum iyileşecek de . Rabbim güç versin tez zamanda bebeğin sağlıkla çıksın o hastane odasından.
Kardeşimde, ailemden hiç kimsede ,bizde şükürler olsun Corona olmadık. Aşılarımızı olduk ama neden yaşadı böyle birşeyi bilmiyoruz. Haftaya kontrolü var. İnşallah iyi olacaklar 🤲