Mrb güzel anneler kızım 34 haftalık doğdu küvezdeyken solunum durması (prematüre apnesi) yaşadık ortalama 20-30 sn oksijensiz kalmış nabzı yavaşlamış kalp masajıyla ve ilaçla desteklemişler. Bu durumu yaşayan varmı zihinsel bir hasar bırakırmı ondan korkuyorum şuan 2.5 aylık henüz belli olmazmış 1 yaşından sonra anca belirti verebilir dedi doktorlar 😔