Edaaras Bebeğim 4 aylık oldu ilk Molfix kullanıyorduk bulamadığımız için sleepye geçtik oda güzel değil ne önerirsiniz
Neva11 Edaaras bebekten bebege değişiyor bence ben prima kullanıyorum memnunum molfiks denedim oda güzel bence ne sızma ne pişik yaptı ama diğerleri hakkında fikrim yok 🤷🏻♀️
Moonlightttt Maddi olarak uygunsaniz Prima öneririm. Sleppy natural nemli bırakıyor ben de hiç sevmedim . Molfix güzel bulunmaması kötü olmuş