2lokummannesiii ya biz noyle olunca doktora gittik. 4 saatte bir dolven verdigim halde ates düşmüyordu. Gece birden titremeye basladi. Atesi çok aniden fırladı. Acilde novalgin igne vurdular. Ilaclara ve soğuk uygulamaya ragmen düşmediği icin. Eve geldik rahat bir uyku uyudu, soguk terler atti. Bir daha da ateslenmedi.
Ama ben cok üzülmüştüm, novalgin agir bir igne çünkü.. Dozunu ayarliyorlarmis ama yine de üzücü.
Gerci atesi düştüğü icin üzülmeyi biraktim sonra.
Gece takip edin, ilaca rağmen düşmeyen inatci ateste acile gitmek cok mantikli. Cunku birden firlayabiliyor bizde olduğu gibi titreme nobeti ile