2lokummannesiii Ayni oyle oldu yegenlerim. Benim bebegim alerjik bronsit gecmisi olduğu icin hemen bronsit oldu ama yegenlerim sizin dediğiniz gibi olarak atlatti bir süre daha burun akıntısı vs devam ederek. Ve inanin 1 aydir 10 seferden fazla gitmisimdir hastaneye, iki cocuk da hasta olunca, hani kapida ozel olmasina ragmen kuyruk var ve tum çocuklar ayni gecmeyen grip magduruydu. Neyse ki biz atlattik diye umuyorum, siz de atlatirsiniz az kalmış