geceuyumayanne1 3 ay 7 günlük bebeğim çok az emiyor cişli bezi azaldı emerken yutkunma sesi geliyor ama cişli bezi çok çok azaldı bı kaç gündür böyle sütüm azalıyor sanırım yada doymuyor mama vermelimiyim
BurcuP geceuyumayanne1 emzirme kampı yapmayı deneseniz internete yazın ayrıntılı anlatıyor . Eğer etrafta yardımcı olacak biri varsa .. bence süt artırma yoluna gitmelisiniz.
zeynepbalci geceuyumayanne1 5 aylık kızımda da çiş yapmamaya başladı mama da veriyordum normalde bu aralar pek içmiyo su da içmiyor ne yapacağım ben de şaştım
Elifxx12 Hayır vermeyin eğer kilo alımı iyiyse vermenize gerek yok bol bol emzirin emdikçe süt gelecektir süt artıcı şeyler yiyip için birde öyle deneyin
geceuyumayanne1 Elifxx12 2 saatte.bi emziriyorum canım ama göğüslerim yumuşak bol bol su içiyorum ama yorgunum sanırım çok etkiliyor
zeynepbalci geceuyumayanne1 hipp combiotic, gaz yapıyo diye aptamil conformil e geçtik acaba o mu yaptı diyorsun 🤔
Heyecandorukta geceuyumayanne1 bol su iciyor musunuz? Yorgunluktan ac veya susuz kalmis olabilir misiniz? Bir iki gun beslenmenize ozen gosterin yardim edeniniz varsa cagirin. Sık sık emzirin hemen toparlanacaktir.