2 gün önce memleketten evime otobüsle geldim(17 saat). Ama nasıl geldim birde bana sorun. Bebeğim sürekli ağlıyor sakinleştirmeye onunla konuşmaya çalışıyorum yok fayda etmiyor. Sadece uyuduğu zaman iyidi. Ama geri hep ağladı. Size tavsiyem en az 1 yaş öncesi uzun yolculuk yapmayın. Bu arada bebeğim 2 aylık