BalliGunesimm Asyaipek bende onu kullanıyorum ama üzerinde 4-5 yaş yazıyo ya o aklıma takıldı bide bebekte kabızlık yaptı mı sizin ?
Asyaipek BalliGunesimm yapmadı kuzum sağlık ocağı vegaferon vermişti onu içirmiyordum kıyafetlerini dişlerini boyuyordu hemşire bunu tavsiye etti
mertalibrother BalliGunesimm ya kusura bakmayın d vitamini oceandı demir ilacı bestrion kabızlık hiç yapmadı tadıda güzel bebegim severek içiyor içinde zeytinyagı oldugu için kabız olan bebegi bile rahatlatıyor
prensler_-_ BalliGunesimm kızlar herkes ocean kullan.is fakat benim doktorum.onu önermesi söylediğim de . O el hafifi ondan alma dedi
irva BalliGunesimm Vitagil kullanıyorum keçiboynuzu özlü tamamen doğal.Ayrıca demir değeri diğerlerinden daha fazla.