MehmetAli Ablama 8 haziranda yerleştirildi 13. Gun bugun 2.13 beta hcg Yukselen gebe olan var mi bunun gibi yardimci olur msnz
asocialmom MehmetAli 13 gün geçmiş canım Allah’ın işi tabi belli olmaz ama çok zor bi ihtimal yükselmesi
Ugggg MehmetAli bugün salı cumayi bekleseniz belki daha net çıkar yükselir gebelik varsa hatta haftasonu acilde bile yapıyorlar bir saat dolmadan cikiyo kan sonucu
asocialmom MehmetAli üzülme canım her şeyde bi hayır vardır doğru zamanda gelecektir ablanın bebeği inşallah
cito83 MehmetAli çok üzücü biliyorum çok yaşadım ama tutmamış bence benim 5.gün embriyosu 8. gün yaptığım testte 100 çıkmıştı bidahakine inşallah