Leylifermihra19 benim çocuğum da 2 aylıkken oldu çok kötüydu klamer ve erdoksin sürüp yazdı geçti bide göğsüne zeytinyağı sürüp üzerine nane koyun havlu ile kapatın ve ayaklarının altına sarimsagi ezip zeytinyağı dokun 1 saat dinlensin surun çorapları giydiren rahatlıyor