Sedamut4141 Arkadaşlar kızım 8 ay 5 günlü 3 haftadır sabah 5 lerde uyanıyor sizce bu alışkanlık mi oldu yoksa 2 uykuya düşme belirtisi mi gunduz fazla uyuduğu için lütfen bi yol gösterin 🙏🏻 siz ne gibi belirtiler görerek geçtiniz 2 uykuya
ikraninannesiii Sedamut4141 cnm biz nerdeyse 5 ayligiz akşam 9 10 gibi uyur sabah 4 te emer geri yatar saat 7 bucuk 8 gibi kalkar Tabı ben onu saat 11 12 de uyandırmadan emziriyorum ac olmasın diye
Sedamut4141 ikraninannesiii bende öyle düşünüyorum daha önceleri bizde 7lerde kalkıyorum su an 5 lere indi bugün 2 uyku deneyeceğim 5 denkalkinca odasından çıkarmıyorum 6 ya kadar gece olduğunun farkına varsın alışkanlık yapmasın diye ama 1 aydır bitiyim hic aklima gelmedi 2 uykuya düşmek yeni aklıma geliyor
ikraninannesiii Sedamut4141 cnm gece uyandığında bebekle konusup gulme uykusu kaçıyor emzir hiç o sessizliği bozma uyur diye düşünüyorum loş olsun oda ışık
ikraninannesiii Sedamut4141 ya soyle soyliyim ben bebekleri uyandırıp 2 saate 3 saate bir emzirme taraftarı degilim eger acikirsa kendisi uyanir yanı bende başta kaldırıyordum sonra bıraktım uyuyordu Tabi yattığı yatagin rahatlığı Doymuş olmasi Bide yatirmadan 15 20 dk masaj yapıyorum gevseyip uyuyor
Sedamut4141 Mirac_21032019 sadece 2 derin uyku yetmez mi sekerlemeyi bırakmak istiyorum sabaha karsi uyandığı için sanırım çok uyuyor
Sedamut4141 ikraninannesiii yok asla uyandırmak gece maması yerde yatar cok tok tutuyor oyle yattığı geceler hic uyanmasını bile oluyordu ne olduysa 1 haftadır oldu
ikraninannesiii Sedamut4141 anladim cnm olur bebeklerde oyle geçer büyüdükleri için değişiyor gün gün hersey