Kiwi nin elektrikli pompasını aldım. 100 TL ye sırf elimde bulunsun belki lazım olur diye çok pahalı bişey almadım ama ihtiyacım oldu kullandım ve çok da memnun kaldım. Acıtma vs yapmıyor. Çekim gücü de fena değil. Fiyatı da çok uygun. Ama daha kaliteli bişey isterseniz awent i öneriyorlar.