Kızlar yaklaşık 1 ay önce bebeğimin yüzünde kızarıklıklar sivilceler olmuştu doktoruma foto attığım da süt ve süt ürünlerinden uzak durun demişti birde şampuanı mustella deneyin demişti. Sebamed kullanıyorduk. Ben hiç yemedim bu sefer sivilceleri azalmadı daha da arttı. Sonra doktorumuz bebek egzaması dedi krem verdi coresatin pembe diye onu aldık birde nemlendirici aldık ayrı mustellanın. Şuan bebeğimin yüzü düzeldi ama ben hala yemiyorum süt ve süt ürünleri açıkcası korkuyorum rota aşısı içinde süt alerjisi olunca vurmuyorlarmış. Şuan 2 aylığız 3. Ayında vurulacağız. Sizce ne yapiyim süt ürünlerini yiyim mi alerjisi varsa da hemen çıkar mi?