Bizimde öyle olmuştu hatta hala arada yine oluyor çok kafaya taktımdı idrar kültüründe üreme çıktı dedi dr antibiyotik verdi 3 aylık bebeğime oda gaz ve ishal yaptı bıraktık bizde..gece uyurken yiyor sıkıntı yok ama gündüz almıyor çok az içiyor uzun süre aç kalıyor diye bende kaşıkla veriyorum mamayı 🤷♀️Zaten anne sütüm yok şimdi 4 aylık olmak üzereyiz yine çok iştahlı sayılmaz erken ek gıdaya başlamayı düşünüyorum diğer oğlumdada aynı şeyleri yaşadkm onada erken başladık geçmiş olsun sizede