İnanılmaz bir ağrı yanma hissi var ne her gün krem kullanıyorum ama bir fayda etmedi sanırım.gözle görülür bir yara yok ama bebeğim emmeye başladığı zaman göğüs ucum çok ağırıyor ağlaya ağlaya emzirdim. Ne yapabilirim tecrübeli anneler bir fikir verin 😥