Yeniann3 Günaydın herkese. Kaydet kazanı görmek için sepeti onaylamak mi lazım? Takip ettir kazanı da nereden göreceğiz acaba?
Yeniann3 Merve-miray ve dün sepete sakladığım indirimli şeylerin fiyat uçmuş ne anlamadım şimdi ben 😄
TheBossMom masalcik trendyol da koleksiyon yapıyorsun belli bir kaydetme sayısı olunca hediye kupon veriyor
Annis-ogul aybarsmomm hadi ya bnde sordum bi kac kişi qyin 18 inde demisti .kontrol edeyim bnde o zaman gun icinde
Annis-ogul Eee35 kullanmanız için alacağınız tutarda bakiyeniz de trendyol cüzdan da olmasi gerekiyor .sacma bi sekilds
Merve50 Annis-ogul yok canım ilk başta öyleydi ama ben hep kart numaramı yükleyip trenyol cüzdanına aktar kısmını seçiyorum mesela 45 TL lik bişey alacaksam zaten 25 TL şu kupondan ödeniyor kalan 20 TL sini kartımdan çekiyor