Merhaba arkadaslar bebegim 8 aylık ek gidaya g3c3ne kadar alerjik bi sorunu yoktu ek gidaya gecince alerji belirtileri cikmaya basladı doktora götürdüm kanda baktılar alerji cıkmadı deri testi yaptılar onda da cıkmadı ama bisy yedigi zaman agız cevresinde ve yüzünün bir iki yerinde kızarıklık oliyo vucudunda kızarıklık hic olmadı neye alerjisi var cözemedim tecrübeli annelerimize danısmak istedim