Sehertosunn Her bebek farklıdır 9 - 10 gün diyenleri dinlemeyin ben size doktorumun söylediğini söyleyeyim. Her gün yapan bir bebekse, hatta günde 4 5 kere yapıyorsa ama 2 3 gündür yapmıyorsa o bebek normal değildir. Doktor ya şurup verir ya da duruma göre lavman yapar. Benim oğlum öyle mesela. Gunde 4 5 defa yapar kakasını. Ama bazı bebeklerde normal 9-10 gün yapmaması çünkü genelde öyle bebekler zaten her gün yapmıyor. Yapsa bile en fazla 1-2. O yüzden her bebek farklı oluyo çok fazla zorlanıyorsa doktora götürün o duruma göre şurup veya.lavman önerir. Oğlum 3. Günü ağlamaktan katılmıştı hastaneye gidince lavman yapıldı. Öyle rahatladı Oncesinde şurup verildi o etki etmemişti. Duphalac şurup