Emime Bebegim 1 ay 20 gunluk bu akşam hep oksurdu ama baya öksürüyor almanyada kalıyoruz hafta sonu olduğu icin doktorlar iki gün kapalı nolur bana yapa bileceğim bisey varsa soleyin çok üzülüyorum hastalanacak diye cok korkuyorum
Sedakcby Emime canım geçmiş olsun yani çokta küçükmüş bebeğin evde yapılabilecek pek bişey yok yani. Usutmemeye çalış ayaklarını sırtını gogsunu6sicsk tut. Hani 1 ay lik bebek için şunu şunu yap diyemem 😐 pazartesi hmen götürün mutlaka
mihrosum Emime 4 5 tane sarımsağı ezin ustune gececek sekılde zeytınyagı dokun dolapta 4 5saat kalksın ama sızın durum acil 2 saate kalsa olur. Coxugun ayagının altına sur corap giydir gun ıcınde 2 3 kere tekrarla cok iyi gelir
oartikbiranne Emime 5 6 diş sarımsağı soyup iyice ezin üstünü gecicek kadar hakiki zeytinyağ koyun akşama kadar beklesin buzdolabında yatarken ayaklarının altına sür bebeğin ve kalın çorap giydir kesiyo öksürüğü hemen ama bazen 2 3 gündede geçebiliyo
Emime Sedakcby teşekürler canim tabiki hemen ilk isim doktora götürmek olucak 😔o öldürdükçe içim açıyor resmen 😔
Samedm Geçmiş olsun benimde kizim 1aylik yediyin kusuyor halsiz hic uyanmadi mama yemeğe ben uyandirdim verdim kusdu hastami oldu ne😥
Emime mihrosum cok tesekur ederim marketlerin açmasını dört gözle bekliyorum sarmisak almak icin alıp hemen yapicam insalah faydası olur
mihrosum Emime al canım. Bir de soganı ikiye böl ortalarına 4 5 tane karanfil batır ev kokar ama olsun yatarken bas ucunda olsun
Emime oartikbiranne tamam teşekürler denicem bebeğime zararii olmaz demi daha çok küçük o yüzden biraz korkuyorum
Derya-Anne Emime sırtına sıcak havlu veya ağız mendilinden koy canım ütüyle veya petege koy ısıt sırtına koy biraz rahatlatır
Eminos Emime 2-3 sarimsak ez uzerini gececek kadar zeytinyagi koy 1 saat beklesin yag kismindan bebegin ayak altlarina sur corap giydir 2 gunde kesilir oksurugu
Miranalimom Emime coraplarina limon sik giydir oksuruge iyi geliyo bene almanyadayim .. yarin bi hastaneye acile gotur gecmuz olsun
Emime Miranalimom nekadar limon sıkmam gerekli acaba tüm çorap ıslanan kadar mı yoksa Teşekürler canım almanya neresindeesin