Ezmiraninannesi Kızım dişini patlattı bugün ve ateşi var şuan uyuduğu için çok birşey yapamıyorum calpol verdim uyandirmadan 38.3 çıkti atesi ne yapmaliyim baska arkadaslar asidan sonra ates oldugunda uyanık oluyodu genelde ve müdahale ediyordum geçiyordu ama şuan uyuyor ben uyumasam mı korkuyorum birde diş atesi ne kadar sürer alt disi yeni bir tanesini patlatmıs bu arada 7.aydan beri diş sanci çekiyo 12 aylık yeni patlatti
Oyku_nisa Ezmiraninannesi Benimkide yeni patlattı ilk dişini ateş olmadı çok şükür gorumcemin oğlunun 2 gün sürmüştü bence uyuma ateşini kontrol et genelde 37yi geçmez derler diş ateşi ama seninkinin biraz fazla yükselmiş çok geçmiş olsun
Busra-96 Ezmiraninannesi diş ateşi değildir o büyük ihtimal enfeksiyondur diş ateşi o kadar olmaz canım ben defalarca diş diye gidiyordum hep enfeksiyon çıkıyordu aklında bulunsun gül suyuyla her yerine kompleks yap
Sedakcby Ezmiraninannesi calpol ü yeni verdiysen takip et düşer o allahın izniyle. Ilık duş aldır mümkünse bide. Üstünü çok örtme rahat giysiler giydir
Gzmplt Diş ateşi 38i geçmez , 38den fazla yükseliyorsa enfeksiyon olabilir, ılık duş aldırın, şurubunu içirin, ateşi kontrol altına almaya çalışın. Geçmiş olsun
Prenses_annesi22 Ezmiraninannesi atesı olunca sırıngayla gece ılac verebılırsınız carpol fkat arada klkıp derece ıle kpntrol etmelısnz bnm kızımın gece 3 de bıanda cktı atesı sbha kdr zor dusurdum.atesı olunca uyumuyor zten uyanıyolar ama dedgm gbı gözlem gerek
Ezmiraninannesi Anneler hepinize tesekkur ederim dediklerinizi yaptim zaten ölctum 36 cikti ama ayaklari elleri hala cok sıcak enfeksiyon olabilir diyosunuz doktorami götursem ilk anneligim nedense atestende cok korkuyorum sizce götürmelimiyim😌
Bir_prens_bir_prenses Ezmiraninannesi dış ateşi fazla yükselmez şurubu ver etki etmesini bekle. Bazen vücudu şuruba bağışıklık kazanıyor düşürmezse başka surup dene
Ezmiraninannesi Bir_prens_bir_prenses 36 ydi en son olctugumde suan uyuyor dusmezse doktora gotururum herhalde🙈
Splash-Splash-Love Ezmiraninannesi Uyuyorsa şimdilik uyusun 38,5i gördüğünüz anda hemen uyandırıp bir duş aldırın. O uyurken şu anlık soğuk kompres yapın. Yükselmemesi için. Uyanınca bi hastaneye gidersiniz ateşi içte olabilir enfeksiyondan kaynaklı. Ya da belki hiç biseyi yoktur gidince öğrenirsiniz çok çok geçmiş olsun Allah şifa versin miniğinize ❤️❤️❤️
Nursma Ezmiraninannesi Bebeğimin de 2 gün önce ateşi 38.4 e çıktı akşamüstü çıkıp sabaha birşeyi kalmamıştı dün baktım köpek dişi çıkmış ☺️