Kızlar bebeğim kolik saat 7 den 9 a kadar ağlar ama şimdi gündüzleri de ağlamaya başladı.sürekli ağlıyor gazını çıkarıyor ama yine var.😢 o ağladıkça acı çektikçe dayanamıyorum biogia ve mestil kullanıyoruz ama fayda yoookkk 😢 ne yapacağım bilmiyorum kimyon da içiriyorum o biraz rahatlatıyor ama yine başlıyor ağlamaya