Öğleden önce 2.doz 4 ay aşılarını oldu gündüz gayet iyiydi ama şimdi yavaştan sıcaklığı artıyor tam olmasada çay kaşığı ile calpol verdim vereli yarım saat olmadı galiba, calpol da da inmezse sıcaklığı sonrasında soğuk mu uygulayayım eklem yerlerine duşa mı sokayım telaşlı değilim ama tedirginim