Handeeeee BabyAsiia Büyük ihtimalle gaz sancısı çekiyor. Çunku kızım çok gazlı bı bebekti ve hep bu şekilde hareketleri vardı. Doktoruma belirttiğimde gazdan dolayı demişti 🤗
Vuslat23 Annesıne ıhtıyacı oluncada inler şeflat korku , sakın bunlar için küçük demeyın alın sarın koklayın , bırde bır agrı sızısıda olabılır süreklıyse dr danısın
BabyAsiia Vuslat23 uyurken yapıyor bende aynı yatakta uyumuyorum. İçim acıyor o öyle sesler çıkardıkca
Vuslat23 BabyAsiia tmm işte dokun o an kucagına al salla bıraz , uyanıyosa elınle sev elını tut , her çocukta oluyo ana neden ağrısı varsa korku ve şefkattır ona gore
Bebek-annesi BabyAsiia kolik bizimki bacaklarını hareket etmeye başlayınca rahatladık hem reflü de vardı 4-5 aylık olunca çok rahatladık. Emiyorsa kimyon çayı için gaz damlası veya probiyotik kullanıyormusunuz ? gazdan bende çok çektim sürekli masaj yapmak lazım