Arkadaşlar dün iş başı yaptım sağma makinemi yanıma almadım çok rahatsız oldum. Bugun süt sağdım ve dolaba koydum dondurucuya değil. İşten çkıp eve gtmem 30 40 dakika kadar sürüyo. Eve gidince tekrar dolaba koymam sağlıklı olurmu yoksa hemen tüketmemmi lazım bilgisi olan varmı 😥🤔