Selam kizlar.Benim bebeyim premature.34 haftada dogdu fakat kilosu falan iyiydi kuveze filan dusmedi cok sukur.Simdi bu cocugun beslenmesi uzun zamandir beni yipratti.Anne sutu cok az aldi nerdeyse 1ay gibi.mamayla besleniyo.Onceleri kucuktu yine biraz kolaydi.20-30ml yerdi.sonra buyuyunce hep mama yerken aglama agzindan biberonu cikarma ya da biberon agzinda ciglik atmalar basladi.Gazi coktu.İlac bile vermeme ragmen bu gun 4 ayina girdi yine de gazi oluyo.Mamayi verken resmen hayata küsüyorum.her mamayi verdiyimde"acaba bu defa nasil yiyecek"diye dert ediyorum.4 aylik bebek nerdeyse 90ml yerse benim icim dugun gibi.2 saatte bir yiyor ama cogu zaman 75-80ml filan.bazen 90 yer.Bu normalmi?gazi ne zaman bitecek ya😑mamayi degistik biraz fark etti gazinda(simdi bilemedim mamami azaltti gazini yoksa 4aya gidiyo kendiliyindenmi azaldi)ama son 3-4 gundu yine arttmis.ne yaptiniz?ne zaman bitti bu sorun?🙁
Uykusu sukur geceleri normal.Fakat sanki 4 aya girmeye baslayinca o da biraz bozuldu gibi. Uyuyo evet.bazi gunler deliksiz uyuyo gece.Bazen ama bi uyutuyosun uyuyo ama mizmizlaniyo uykusunda.Besigi salliyorsun uyuyo geri tekrar yine bi bakiyosun sesi geliyo mizmizlanma.
Onceler gunduzleri uyurdu normal.Simdi o da yok.bi yatiriyorsun odadan cikiyosun 10 dakika sonra agliyo uyaniyo.Ancak benimle oyna derdinde ya da mizmizlaniyo.Derin bir uykusu yok kalmadi.Peki sizde de boylemi oldu?
P.S 16 Ekim 4 ayina girdi bilginize.