prensler_-_ üzeri çok kalınsa ince giydir veyatta üstünü neyle örtüyorsan biraz daha ince bişeyle ört balgam konusuna gelirsem ona bende çözüm bulamadım şu aralar 7 aylık kızım 23 aylık oğlum burunlarına serum fizyolojik damlatıyorum soğanlı şeyi denedim ama bizde pek işe yaramadı olan bana olmuştu kokuya uyuyamamıştım he gerçi balgamı söyledim çare bulamadım diye ama kızım 2-3 aylıkken serum fizyolojik i burnuna sıkıyordum biraz fazla sıkıyordum hemen yüzü yere bakıcak şekilde eğimli tutuyordum o zamanlar baya balgam çıkarıyordu direk hemde şuan işe yaramıyor ama bizde bu olay