Kbraisik evet :)) belımde rahatsız tasıyamıyom uzun surelı pusette oyalıyom yemektede sükür mama sandalyesı vaktı geldıde rahatım , kızım evde olunca oda yardım edıyo , aksamda esım yardımcı sagılsun şımarttık ıyıce , yoksa perısan olurdum, ama uykuyu cok ozledım cok yorgunum :((