Benim oglum da oyleydi, suan 33 aylik hala geceleri 1 kere kalkar beni yanina cagirir beraber uyuruz. Daha onceleri uyanir sallamami isterdi, ayagimdan biraktigim an aglamaya baslardi. Sonra uyanip yanima gelmeye basladi babasini istemiyordu ama esim de yorgun kalkiyordu koltukta uyumaktan simdi uyandigi zaman ben yanina geciyorum herkes mutlu🥴 ben yanindayken asla ve asla uyanmiyor. Bu bir kere uyanmalara gelene kadar cok falz uykusuz kaldim, onceleri memede uyurdu sonra ayakta ben de ayakta🤣 sonra sonra tek uyanmaya dustu ama daha 1-2 aydir falan.