K1996 çocuk gastroentolojisi diye bir bölüm var canım genelde devlet hastanelerinde oluyor benim bebeğimde öyleydi uyararak yaptırıyorduk ve aşırı gazlıra bir çocuktu ben götürdüm. Birde eğer o bölümden birşey çıkmazsa sonuç alamazsan çocuk cerrahına götürüp popo muayenesi yaptırmanı öneririm çatlat olabilir popo darlığı olabilir.