Pervin77 Benimde öyleydi. Ağrısından emzirmeyi bırakmayı bile düşündüm. Ama sonra arkadaşım lahana koymayı dene dedi. Normalde mastit olanlarda işe yarayan bi yöntem ama bende de işe yaradı. Lahanayı buzluğa koydum emzirmeden sonra sütümü sürdüm üstüne lansinoh kremi sürüp soğuk lahanayı koydum bi bez koyup sütyeni kapattım biraz can yakıcı olabiliyo ama 45 dk ya yakın kaldı öyle. Her emzirmeden sonra yaptım bunu 2. Gün ağrısı daha dayanılır oldu emzirirken canım çok yanmıyodu 4. 5. Gün tamamen iyileşmiş oldu hiç bişey kalmadı. Ki benim göğsümden kan geliyodu parçalanmıştı artık düzeldi şükür. Bir de mümkün olduğu kadar göğsün açıkta kalsın hava alsın mesela 45 dk lahana kaldı diyelim çıkar herşeyi iki göğsün de bir sonraki emzirmeye kadar açıkta kalsın.