Kızlar 14 aylık kızım dün gece horlaması vardı ve tıkanıklığını farkettim. Uyanıp durdu ağlayarak. Sabah hemen burnunu temizledim ama temizdi. Gün içersinde iyiydi keyfi felende tıkanılığı da yoktu. Bu gece tekrar yine başladı hırıltısı ağlayıp uykusu bölünüyor yine. Gece neden oluyor anlamış değilim. Ne yapmam gerekiyor 😓