Ben de ilk gunden beri mama+meme gidiyorduk. Hastane tipi sagma makinesi kiraladım, en iyi onlar sağiyor çünkü son damlasına kadar. 1ay boyunca gece gunduz her emzirme sonrasında göğsümü sağdım. Beyine süt yetmiyor, daha fazlasına ihtiyaç var, mesajı göndermek gerekiyor. 2.5 aylıkken mamayı bıraktık. Çünkü iki göğsümden 100-120cc cikmaya başlamıştı. Mamaya gerek kalmamıştı. Ama mamayı içmek kolay geliyor, o yüzden memeyi tutmak dahi istemiyorlar. Ben öncelikle birkaç yudum mama verip, biberonu çekip meme ile devam etmesini sağladım. Memeyi bosalttiktan sonra biberonda kalan mamayı üstüne icirdim. Süt artırmak istiyorsanız her emzirme sonrası süt sağma işini yapmanız gerekiyor. Belki de memede olani tam çekemiyor, cene kasları o kadar kuvvetli değil. Memede süt kaldığı sürece de süt azalmaya başlıyor. Süt sağma makinesi edinmenizi öneririm.