Ayssss1 Kızım 3 ay 7 günlük sabah uyandığında beni emdi öğlen ağlaya ağlaya zorla emzirdim öğleden beri beni emmek istemiyor deliriyor ağlıyor sürekli mama veriyorum mamayı kusuyor ne yapıcam ben
Kirpigiller Ayssss1 3 ay dolunca böyle bı durum genelde yaşanıyor hemşiremde uyarmıştı bizde yaşadık bı 10 gün sürdü düzeldi sonra ben sağarak kaşıkla içirdim
Buse8 Ayssss1 Gazı olabilir mi? Gazını cıkarmaya çalışırken kusuyor demişti bana doktor, belki o yüzden emmiyordur..
Denizfdn Ayssss1 ilk kizimda yasamistim bu durumu 3 aylikken cok karsilanan bi durum uzanarak emzir cnm bide sakin bi ortam ve emzirirkwn konusma emer
Ortmenanne16 Ayssss1 doktorum renkli tokalar ve renkli kolyeler takın ilgisini çekin kolyeleri incelerken 5 dk ense kardır demişti bende evde ne ki var kolye kafama takmıştım ise yaramıştı meme reddi yaşamadan geçti gitti böylelikle tavsiye ederim bunu
Ayssss1 Buse8 gazı yok zaten karnıda çok rahat gazı olduğunda falan emmeye çalışıp enemiyordu ama şimdi hiç mememe aldığım an kıyamet kopuyor
Patika Atak zamanı zor geçiyor malesef. Ne yapıp edip bebeği doyurman lazım Bi şekil de yoksa aç olduğu için daha da çok agliycak sütünü kaşıkla siringayla verebilirsin.farkli emzirme pozisyonlari dene. Bizim de çok zor geçmişti ben en son oglumu sırtüstü yatırdım soyundum üstüne eğildim tabiri caizse inek gibi öyle emzirdim cok ise yaradı bende karni doyunca sakinlestigini goreceksin
Ayssss1 Deletedmom5284 emzik tutmuyor zaten sütüm yetmediği için günde 2 defa mama veriyorum biberonla kaşık biberon falan mı alsam acaba
Deletedmom5284 Ayssss1 EDS ile verin, mutlaka bunu yapın çok pişman olursunuz meme reddi çekmiş bir anneyim bende
Ayssss1 Deryasami150819 Eds hastanelerde yoğunbakımalrda bebeğin meme reddi yaşamaması için biberon yerine kullanılan birşey incecik bi hortum
Caniminikisi Ayssss1 benim cadıda 3ay 6günlük 20 gün olacak. Ne çektimi anlatamam resmen çöktüm emmedi biberon tutmadı. Saatlerce aç kaldı anca öyle biberon tutsa meme emmedı emse bıberon istemedi. Üzüntümden ağladım artık beni istemiyo diye. Ama gayet sağlıklı mutlu sadece emmiyo. Geceleri sıkımtı yok ama uyanıyo emiyo uyuyo gündüzleri bir kabuss… Ahhhh anlatıyorumki pes etme umutsuzluğa kapılma diye. Yapman gereken şey sabırr sabır sabırr. Uyurken uyuklarken emzir emiyosa açken emzik verme emmediği sürede sütünü sağ ben elimle sağıyorum.. Okadar çaresizdimki Allaha sığımdım dua ettim çok dua ettim hem benimkine hem benimki gibi olan bütün bebeklere. Yani sadede geliyim sabret pes etme inşallah geçecek benim bugün daha rahat geçti 5kere emdi 2 defa emmedi oda uyku çok bunaltmıstı. Sabret geçecek ama biraZ uzun sürecek. 🙏🙏🙏
Ataselim Ayssss1 canım bizimki de 3 aylık. Atak haftasında memeye yaklaşınca bağırıyor. O durumda olabilirsin sende. Sağıp veriyorum. Birde uykuluyken anlamıyor emiyor öyle dene
Deletedmom5284 ozsez85 eds yönteminin asıl nedeni sütü arttırmak, çünkü bebeğin emmesine göre süt üretimi olur memede, 1 biberon mama yaklaşık 3 emzirme süresini götürür, 3 emzirme süreside sütü ciddi etkiler
ozsez85 Deletedmom5284 evet , ben de okumuştum. O yüzden eds denedim ama bende işkence oldu. Siz kullanabildiyseniz ne güzel :)