ezgi_05 gündüzleri güzel bi kahvaltı hazırlıyorum yumurtalı cevizli bebek maması yapıyorum karışık unlardan , 1 su bardağı kadar güzelce onu yiyor , 3-4 saat sonra süt yapıyorum 30 ml falan içiyor bazen 90 içiyor neye yöre değişiyor bilemiyorum ( o da oyalaya oyalaya zor bela ) 3 saat sonra falan 150-180 ml lik Hipp in kaşık mamasından yapıyorum onu da yiyor . Sonraki öğün meyveli muhallebi yapıyorum , yatıyor 8-9 gibi. Gece 12 de süt veriyorum 120 ml içiyor . Gece 3 gibi yine süt veriyorum 120-150 içiyor . Sabaha kadar içmiyor , yada 12 gibi süt verince gece hiç kalkmıyor 6 gibi kalkıyor 120 ml içiyor ( o kadar saat aç durmasına rağmen ) böyle işte. Sizce nerde hata yapıyorum acaba 🙄