Ceydalya Bebeğim 4 ay 20 günlük, 4 aylık aşısında doktora sordum fakat ek gıda erken başlama dedi ama ben az az tadım yapmak istiyorum. Varmı doktor onaylamadan tadım yaptırmaya başlayan ve nasıl başladınız neler yapıyordunuz paylaşabilirseniz ❤️
Musam Ceydalya evet yaptım yapmaz olaydım cocugum amip oldu 15 gun hastaydı kilo almadı bu sırada o yüzden ne olursa olsun 6 aydan önce ek gıdaya bundn sınra karşıyım
Ortmenanne16 Ceydalya alerji proteini bebeğin 180. Gününde yani 6. Ayında vücuttan kolaysa geçemez bunun bilimsel bir açıklaması var sizi yanıltmak istemem ama googlede yazıyor. Yani 180. Gün itibariyle ek gıdaya geçmek alerji riskini ortadan neredeyse kaldırır. Bağırsak florasi 6. Ayında bir besini sindirmeye çalışır. Aksi durumda bebek kabız olur. Tavsiyemdir zamanınızın gelmesini bekleyin böylesi siz ve bebeğiniz için daha keyifli olacaktır 🙏🙏
huzunkovankusu Ceydalya Lütfen acele etmeyin. Sindirim sistemi buna hazır değil 😊 Emziriyorsanız anne sütü yoksa mama yeterli ona.. Kilo alımı da iyiyse ne gerek var ki şartları zorlamaya? 🥰
Neslialp Biz 5 buçuk aylıkken başladık tadımlara havuç ve kabak ile sonrası geldi işte 7 buçuk aylık oldu oğlum 🌸 ama sizin aylarınızda iken su veriyordum doktorumuzun önerisi ile
salcali_yumurtaaa Neslialp bnm oğlum da 7.5 aylık öğünlerinde neler veriyorsunuz artık düşünmekten epeyce yoruldum herşeyi veremediğimden çok kafa yoruyorum
Neslialp salcali_yumurtaaa kuzu kıymalı sebze çorbası yada tarhana çorbası . Ya da balkabaklı ilik sulu çorba , şehriye çorbası , mutlaka ayran yada yoğurt oluyor meyve veriyorum öyle
Sehertosunn Ceydalya bebegin vücudu sindirimi hazir değil ki. Rahatsiz olur. Az kalmis zaten bekleyin. Bizde 4.5 ayligiz 6. Ayi bekleyeceğim. En doğru zaman o zaman.
Splash-Splash-Love Ceydalya Doktorunuz bekleyin dediyse bence bekleyin. Zaten 1 buçuk ay falan kalmış sonrasinda insan bıkıyo bugün napsam diye 😂😂 Hem doktor onaylamadan vermeniz bana göre yanlış hani doktorunuz onay verse demek ki uygun görmüş derdim