Merhaba hanımlar. Şubat ayında covid atlatmıstık. Nerdeyse 1 yıl olacak ama o zamandan beri sürekli adet gecikmesi yaşıyorum. Ve afedersiniz simsiyah çamur gibi oluyor az az. Birkaç kez doktora da gittim herşey normal görünüyor. Sizlerde oldu mu böyle problemler ? Korunmama rağmen her ay acaba hamile miyim stresi de ayrı. Çok canımı sıkıyor bu durum.