Denizfdn Arya0620 korse glutenden uzak dur hergun mekik cek git gide sayisini yukselt gobek diye bisey kalmaz bide bol su
Berrinsoyagazi14 Arya0620 1 kere bile korse kullanmadım hastanede yada sonrasıda dahil aydan sonra sonra 15-20 dk olacak şekilde egzersiz yaptım yediklerime dikkat ettim oğlum 6- 7 aylıkken eski kiloma dönmüştüm göbekte hiç kalmamıştı ki 23 kilo almıştım
Tugce Arya0620 benim inancım yok açıkçası. Doğum işleri bitince cerrahi işlem ile gider. Nasıl geldiyse öyle gidecek. Bu arada benim kızımın adı da Arya 🌸
tasyan Arya0620 valla ben yamuna korse aldım ama takamadım uzun süre çok zor. Bir yandan emziriyorsun bi yandan sıkışıksın. Benim de 4 aylık oldu diyete başlayacağım :( bir süre sonra da spor. Hala çok yorulduğumda dikişlerim ağrıyor çünkü.
Metehan123 Valla 1.68 boyunda 50 kiloyum ve o karnim korse kullanmama ve siskaligima ragmen var kelin ilaci olsa kendi basina surermis anlican 🙄
AlinAda Instagramda düzenli egzersiz yaptıran hocalar var onları takip edin günde 15.20 dk sürüyor ama inanın çok etkili karnınız dümdüz oluyor resmen birde karın kası çıkıyor zamanla ama düzenli yapmak lazım 😊
Elizzzzzz Şuan bebeğim 3 aylık hem kilom kaldı hem karnım tek bakıyorum spora zaman bulamıyorum büyüdüğünde spor yapsak geç mü kalmış oluruz yani hemen mi yaparsak etki gösteriyor 6 7 aylık olduğunda geç mi kalmış olurum acaba
Arya0620 Elizzzzzz bende bilmiyorum sinirim bozuluyo iyice ne giysem yakismiyo . Benim kalan yerim karnım la sezeryanin alt kısmı çok sissss 🥺
Patika Naçizane tavsiyem bebeğiniz emiyorsa yorucu ağır spordan kaçının aksi takdirde laktik asit sütun tadını değiştirir ve bebek emmek istemeyebilir.
Sevimliaileee Arya0620 yani aman aman erimedi yani göze batacak kadar kalmadi bebekten yeme içme yok vaktim yok lavaboya gidem bi deri bi kemik kldim bebgim cok huysuz vala😥
Arya0620 Sevimliaileee bende var ya sinriim bozuluyo yoldu yürümeye bile zorlanıyorum yada kiloya alışık olmadığım icin